Garantie

Bij Blue World Nederland staan we achter de kwaliteit van onze producten en diensten. Wij bieden een fabrieksgarantie en zorgen ervoor dat eventuele defecten binnen de garantieperiode zo snel mogelijk worden verholpen. Hieronder vindt u een overzicht van de garantievoorwaarden die van toepassing zijn op onze producten en diensten.

Tenzij anders overeengekomen, bieden wij een fabrieksgarantie van 2 jaar op de producten die wij leveren. Deze garantie is afkomstig van de producent van de producten, zoals laadpunten, en de dekking kan variëren afhankelijk van het specifieke product.

Onze laadpunten worden doorgaans geïnstalleerd door derden die door ons zijn aangewezen. Indien de installatie niet door BWN zelf wordt uitgevoerd, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade of defecten die voortkomen uit onzorgvuldige installatie of verkeerd gebruik. Eventuele herstelkosten die voortvloeien uit een verkeerde plaatsing of onjuist gebruik kunnen aan de klant in rekening worden gebracht.

Defecten of problemen met de producten moeten onmiddellijk aan BWN worden gemeld. Wij zullen de problemen, indien zij onder de garantie vallen of indien er een onderhoudsovereenkomst is, zo snel mogelijk verhelpen. Dit kan inhouden dat wij defecte producten of onderdelen vervangen.

De specifieke inhoud en omvang van onze onderhoudsdiensten worden vastgelegd in de overeenkomst tussen de klant en BWN. Werkzaamheden die na afloop van de garantieperiode worden uitgevoerd, worden vergoed volgens de gebruikelijke tarieven.

BWN biedt geen garantie voor de diensten van Customer Service en kan niet garanderen dat deze altijd zonder onderbrekingen beschikbaar zal zijn. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren op vragen of klachten, tenzij er sprake is van overmacht.

BWN is niet verantwoordelijk voor de inhoud of uitvoering van overeenkomsten tussen de klant en andere partijen, zoals leveranciers van auto’s of leasemaatschappijen. Wij geven geen garantie met betrekking tot de wijze waarop de klant deze overeenkomsten afsluit.

Heeft u vragen over de garantie op uw product of installatie? Neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om u verder te helpen.

Garantie

Bij Blue World Nederland staan we achter de kwaliteit van onze producten en diensten. Wij bieden een fabrieksgarantie en zorgen ervoor dat eventuele defecten binnen de garantieperiode zo snel mogelijk worden verholpen. Hieronder vindt u een overzicht van de garantievoorwaarden die van toepassing zijn op onze producten en diensten.

Tenzij anders overeengekomen, bieden wij een fabrieksgarantie van 2 jaar op de producten die wij leveren. Deze garantie is afkomstig van de producent van de producten, zoals laadpunten, en de dekking kan variëren afhankelijk van het specifieke product.

Onze laadpunten worden doorgaans geïnstalleerd door derden die door ons zijn aangewezen. Indien de installatie niet door BWN zelf wordt uitgevoerd, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade of defecten die voortkomen uit onzorgvuldige installatie of verkeerd gebruik. Eventuele herstelkosten die voortvloeien uit een verkeerde plaatsing of onjuist gebruik kunnen aan de klant in rekening worden gebracht.

Defecten of problemen met de producten moeten onmiddellijk aan BWN worden gemeld. Wij zullen de problemen, indien zij onder de garantie vallen of indien er een onderhoudsovereenkomst is, zo snel mogelijk verhelpen. Dit kan inhouden dat wij defecte producten of onderdelen vervangen.

De specifieke inhoud en omvang van onze onderhoudsdiensten worden vastgelegd in de overeenkomst tussen de klant en BWN. Werkzaamheden die na afloop van de garantieperiode worden uitgevoerd, worden vergoed volgens de gebruikelijke tarieven.

BWN biedt geen garantie voor de diensten van Customer Service en kan niet garanderen dat deze altijd zonder onderbrekingen beschikbaar zal zijn. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren op vragen of klachten, tenzij er sprake is van overmacht.

BWN is niet verantwoordelijk voor de inhoud of uitvoering van overeenkomsten tussen de klant en andere partijen, zoals leveranciers van auto’s of leasemaatschappijen. Wij geven geen garantie met betrekking tot de wijze waarop de klant deze overeenkomsten afsluit.

Heeft u vragen over de garantie op uw product of installatie? Neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om u verder te helpen.

Contact

Neem geheel vrijblijvend contact op